Natasha Lako, rekuiem për një nga gratë e rralla të këtij vendi

Nga Natasha Lako

Para disa ditësh vura re se një vajzë e re gazetare, e lindur pas 90-tës, çfarë kufiri i çuditshëm, pas rënies së murit të Berlinit) nuk dinte asgjë për regjisoren Xhanfize Keko, megjithese i kishte pare filmat e saj. Nje shkrimtare shqiptare me tha se do te vinte te shihte dokumentarin kushtuar regjisores shqiptare, meqe e kishte takuar. Dhe vetem kjo kishte rendesi per peshoren e saj ku ishte vete ne epiqender.
Sigurisht qe pas viteve 90-të ne kinematografine boterore kane hyre disa regjisore femra nga te cillat personalisht vecoj Sofie Kopolen, megjithese nuk e kam takuan ndonjehere.

Xhanfizja eshte nje e rralle mes te rrallave mes tyre. Ne festival te Xhifones dikur nje gazetar japones e pat pyetur. Si i ke rezistuar konkurences me burrat/ Nje pyetje per gjithe boten.
Pyetjet jane te shumta.
Sa nga gazetaret e sotem te kultures kur shohim nje film shohin ose e zgjedhin ate sipas regjise?
A interesohet publiku shqipar per historine e kinematografise se vendit te vet? Apo se ç’i tha ne hetuesi Beqir Balluku Kadri Hazbiut eshte me e vlefshme.
A i flasin studenteve te tyre anasjelltas pedagoget e arteve ne Tirane dhe Prishtine per njerezit qe kane krijuar dhe perfaqesojne artin e sotem shqiptar?Ose krijojne fytyren tone njerezore?
Jam me e qete mikja ime Xhanfize Keko, qe kam thene dicka per ty, te paharruaren dhe te palodheshmen e ketij vendi, nje nga grate e rralla shqiptare.
ne nje dokumentar ku ti dhe puna jote flet vete. Falenderoj Mevlanin qe punoi me dashuri te madhe.
‘Koha e pelikules’ u shfaq per here the pare ne ekranin e MILLENIUMIT. 10 vjet me Xhanfize Kekon vetem nepermjet filmave te saj.

Iku dhjete vjet me pare ne diten me te shkurter te vitit, cuditerisht plot diell. Kam shume emocione te bukura sigurisht.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *