Një libër i ri hedh dritë mbi praktikën e Gandit për të fjetur pranë vajzave të zhveshura. Në fakt, ai ishte i çmendur, shkruan biografi Jad Adams.
A kishte diçka më komplekse në lojë sesa një lutje e devotshme për dëlirësinë e Gandit mbi besimin, predikimin dhe madje edhe praktikat e tij të pazakonta personale (që përfshinin, së bashku me dëlirësinë e tij të famshme, gjumin i zhveshur pranë grave joshëse dhe të zhveshura për të provuar kufizimet e tij)?
Gjatë hulumtimit të për librin e ri mbi Gandhin, shkruan The Indipendent sipas Pasqyrë.al, duke kaluar nëpër njëqind vëllime të veprave të tij të plota dhe shumë shembuj të dëshmitarëve okularë, detajet u bënë të dukshme. Ato sipas autorit ia shtojnë çudinë historisë së tij seksuale.
A ishte Mahatma Gandi, në fakt, siç e quajti kryeministri i para-pavarësisë së shtetit indian, Travancore, “një maniak i rrezikshëm, gjysmë i shtypur sa i takon seksit”?
Gandi lindi në shtetin indian të Gujaratit dhe u martua në moshën 13-vjeçare më 1883; gruaja e tij Kasturba ishte 14 vjeç, jo herët për standardet e Gujarat në atë kohë. Çifti i ri kishte një jetë seksuale normale, duke ndarë një shtrat në një dhomë të veçantë në shtëpinë e familjes së tij dhe Kasturba shpejt mbeti shtatzënë.
Dy vjet më vonë, ndërsa i ati ishte në shtratin e vdekjes, Gandi u largua nga babai dhe iu drejtua krevatit të tij për të bërë seks me Kasturbën. Ndërkohë, babai dha frymën e fundit. I riu fajësoi veten se nuk kishte qenë i pranishëm. Nga kjo lindi ngacmimi i tij i mëvonshëm mbi “dashurinë epshore” që e lidhte me vdekjen e babait, shkruan The Indipendent sipas Pasqyrë.al.
Megjithatë, fëmija i fundit i Gandit dhe Kasturbës lindi pesëmbëdhjetë vjet më vonë, në vitin 1900.
Në fakt, Gandi nuk e zhvilloi qëndrimin e tij censurues ndaj seksit (dhe sigurisht jo ndaj seksit martesor) derisa ishte në të 30-at, ndërsa qe vullnetar duke ndihmuar Perandorinë Britanike në luftërat e saj në Afrikën Jugore. Në marshime të gjata në tokën e varfër të populluar në Luftën e Boerit dhe kryengritjet në Zulu, Gandi mendoi se si mund t’i shërbente më mirë njerëzimit dhe vendosi të përqafonte varfërinë dhe dëlirësinë.
Në moshën 38-vjeçare, në vitin 1906, ai dha një premtim- të jetonte një jetë shpirtërore, që zakonisht quhet dëlirësi, pa të cilën jeta e konsiderohet e pamundur nga hindutë, shkruan The Indipendent sipas Pasqyrë.al.
DELIRESIA (PA SEKS)
Ai hartoi një sërë rregullash komplekse mbi dëlirësinë, ndërsa vazhdonte të ishte i përfshirë në letra, sjellje dhe biseda seksuale.
Me zellin e të kthyerit, brenda një viti nga betimi i tij, ai u tha lexuesve të gazetës së tij se: “Është detyrë e çdo indiani mendimplotë të mos martohet. Në rast se është i pafuqishëm në lidhje me martesën, duhet të refuzojë marrëdhëniet seksuale me gruan e tij”.
Ndërkohë, Gandi po e sfidonte këtë me mënyrën e vet. Ai ngriti ‘ashramë’ në të cilët filloi “eksperimentet” e para me seksin; djemtë dhe vajzat duhej të laheshin dhe të flinin së bashku, me dashje, por u ndëshkoheshin për çdo bisedë seksuale, shkruan The Indipendent sipas Pasqyrë.al. Burrat dhe gratë ishin të ndarë dhe këshillat e Gandit ishin që burrat nuk duhet të ishin vetëm me gratë e tyre dhe kur ndjenin pasion, duhet të bënin një banjë të ftohtë.
Sidoqoftë, rregullat nuk zbatoheshin prej tij. Sushila Nayar, motra tërheqëse e sekretarit të Gandit, gjithashtu mjeku i tij personal, e kishte ndjekur Gandin që fëmijë. Ajo flinte dhe lahej me Gandin. Kur u kritikua për këtë, ai shpjegoi se si sigurohej që të mos kishte asgjë: “Ndërsa ajo lahet, unë i mbaj sytë mbyllur fort”, “nuk e di … nëse ajo lahet lakuriq ose me të brendshme. Mund të them nga tingujt se ajo përdor sapun”. Ofrimi i shërbimeve të tilla personale për Gandin ishte një shenjë si favorite e Gandit dhe ngjallte xhelozi midis të atyre që jetonin në ashram, shkruan The Indipendent sipas Pasqyrë.al.
Ndërsa vitet iknin (e pas vdekjes së Kasturbës) ai kishte shumë gra rreth tij. I detyronte gratë të flinin me të, e – sipas rregullave të ashramit të tij- atyre grave u ndalohej të flinin me burrat e tyre. Gandi kishte disa gra në shtrat, që angazhoheshin në “eksperimentet” e tij, që duket se kanë qenë, së paku sa kuptohet nga leximi i letrave, një lloj stërvitjeje me ngacmime ose aktivitete të tjera pa kontakte seksuale, shkruan The Indipendent sipas Pasqyrë.al.
Shumë materiale janë shkatërruar, por ka vërejtje të tmerrshme në letrat e Gandit si: “Fjetja e Vinës me mua mund të quhet aksident. Gjithçka që mund të thuhet është se ajo fjeti afër meje”. Dikush mund të supozojë, pra, se hyrja në frymën e eksperimentit gandian nënkuptonte diçka më shumë sesa thjesht fjetja pranë tij.
Nuk mund të imagjinohet se sa mund ta kenë ndihmuar “shkarkimet e pavullnetshme” që Gandi u ankua se po përjetonte shpesh që nga kthimi i tij në Indi. Ai kishte një besim pothuajse magjik në fuqinë e spermës: “Ai që ruan lëngun e tij jetësor fiton fuqi të pandërprerë”, thoshte ai, shkruan The Indipendent sipas Pasqyrë.al.
Ndërkohë, duket se kohët kërkonin përpjekje më të mëdha të forcës shpirtërore dhe për këtë kërkoheshin gra më tërheqëse: Sushila, e cila në vitin 1947 ishte 33 vjeç, tani duhej të zhdukej nga shtrati i Gandit 77-vjeçar, për shkak të një gruaje që kishte gati gjysmën e moshës së saj. Ndërsa ishte në Bengal për të parë se çfarë ngushëllimi mund të ofronte në kohën e dhunës në prag të pavarësisë, Gandi i bëri thirrje mbesës së tij 18-vjeçare, Manit, të bashkohej me të – dhe të flinte me të. “Të dy ne mund të vritemi nga myslimanët”, i tha ai, “dhe duhet ta vendosim pastërtinë tonë në provën e fundit, kështu që ne e dimë se po japim sakrificat më të pastra dhe tani duhet të fillojmë të flemë lakuriq”.
Një sjellje e tillë nuk ishte pjesë e praktikës së pranuar të “bramacharya”. Ai, deri tani, e përshkruante konceptin e tij si: “Ai që nuk ka kurrëfarë synimi as hidhërimi, që duke ndjekur vazhdimisht Zotin, është bërë provë kundër emetimeve të vetëdijshme ose të pavetëdijshme, që është i aftë të shtrihet lakuriq me gra të zhveshura, sado të bukura, pa qenë në ndonjë mënyrë i ngacmuar seksualisht … i cili po bën përparim të përditshëm dhe të qëndrueshëm ndaj Perëndisë dhe i cili çdo veprim e bën në ndjekje të këtij qëllimi dhe jo tjetër”. Domethënë, ai mund të bënte çfarëdo që dëshironte, për aq kohë sa nuk kishte “synim” të dukshëm, shkruan The Indipendent sipas Pasqyrë.al. Gandi e kishte ripërcaktuar konceptin e dëlirësisë për t’i përshtatur praktikat e tij personale.
Deri më tani, arsyetimi i tij ishte shpirtëror, por në vorbullën që ishte India duke iu afruar pavarësisë, ai e mori atë për të parë eksperimentet e tij seksuale si të rëndësisë kombëtare: “Unë besoj se shërbimi i vërtetë i vendit kërkon këtë respekt” tha ai.
Por, ndërkohë që po bëhej gjithnjë e më i guximshëm në vetë-drejtësinë e tij, sjellja e Gandit u diskutua gjerësisht dhe u kritikua nga anëtarët e familjes dhe politikanët kryesorë, shkruan The Indipendent sipas Pasqyrë.al.
Disa anëtarë të stafit i dhanë dorëheqjen, duke përfshirë dy redaktorë të gazetës së tij që u larguan pasi refuzuan të shtypnin pjesë të predikimeve të Gandit që merreshin me mënyrat e fjetjes.
Por Gandi gjeti një mënyrë për t’iu përgjigjur kundërshtimeve si një arsye tjetër për të vazhduar. “Nëse nuk e lejoj Manu të flejë me mua, megjithëse unë e konsideroj si të domosdoshme që ajo duhet, a nuk do të ishte kjo shenjë e dobësisë sime??”
Nipi 18-vjeçar Abha, iu bashkua shoqërimit të Gandit në prag të pavarësisë në vitin 1947 dhe deri në fund të gushtit ai flinte në të njëjtën kohë me Manun dhe Abhun.
Kur u vra në janar të vitit 1948, ai ishte me Manu dhe Abha. Përkundër faktit që ishte shoqja e tij në vazhdimësi vitet e fundit, anëtarët e familjes, e larguan Manun nga vendi i ngjarjes. Gandi i kishte shkruar djalit të tij: “I kam kërkuar asaj të shkruajë për faktin që ka ndarë shtratin me mua”, por mbrojtësit e imazhit të tij ishin të fiksuar të eliminonin këtë element të jetës së udhëheqësit të madh. Devdas, djali i Gandit, e shoqëroi Manu në stacionin e Delhir, prej ku udhëtoi që të qetësohej, shkruan The Indipendent sipas Pasqyrë.al.
E pyetur në vitet 1970, Sushila duket se ka zbuluar se ky ishte stil jetese para se të quhej eksperiment. “Më vonë, kur njerëzit filluan të bëjnë pyetje rreth kontaktit të tij fizik me gratë – me Manun, me Abhun, me mua – u krijua ideja e eksperimenteve të brahmacharya … në fillim, nuk kishte asnjë dyshim ta quante këtë një eksperiment brahmacharya”. Duket se Gandi jetonte ashtu siç dëshironte dhe vetëm kur u kundërshtua ai i ktheu preferencat e tij në një sistem kozmik shpërblimesh dhe përfitimesh. Ashtu si shumë njerëz të mëdhenj, Gandi bëri rregullat ndërsa jetonte.
Ddiskutohej zakonisht si një fakt që dëmtonte reputacionin e tij kur ishte gjallë, por sjellja seksuale e Gandit u injorua për një kohë të gjatë pas vdekjes së tij shkruan The Indipendent sipas Pasqyrë.al,. Vetëm tani ne mund të bashkojmë informacionin për një pamje më të qartë të vetëbesimit të tepruar të Gandit në fuqinë e seksualitetit të tij. Tragjikisht për të, ai ishte duke u lënë anash nga politikanët në kohën e pavarësisë. Ruajtja e lëngut të tij jetik nuk e mbajti Indinë të paprekur dhe ishin agjentët e pushtetit të Partisë së Kongresit që negociuan kushtet e lirisë së Indisë.
BURIMI: THE INDIPENDENT
Përshtati: ENTELA HOXHA